| Måndagen ägnades åt att städa ur huset. Vilken mat ska med och vilken kan stanna i huset i alla månader? Vilka kläder ska med och vilka ska stanna? Tänk om man kunde få en väderprognos för 7 månader. Det är så mycket att tänka på. Sängar bäddas ur och allt ska vara tvättat. När allt detta var gjort så gick vi till husbilen som vi hade parkerat vid sporthallen. Första natten blev där eftersom sängkläderna nu hängde på tork. Måndagens väder var inte riktigt det optimala torkvädret, men vi har inte bråttom. Tisdag morgon börjar med ett ryck. Vi vaknar klockan 9,10. Att vi inte lär oss att vi sover länge i husbilen. Nu blir det bråttom. Minos ska vara hos veterinären för vaccinering kl 10,30 och det tar en timme att gå dit. Medan de är hos veterinären så gör jag klart det sista i huset. |
Kommentarer
Skicka en kommentar