![]() |
| Vi lämnar Sevilla på lördag förmiddag efter att ha ätit frukost. Vi åker mot Portugal. Vi har inte bråttom så vi tar av från motorvägen så snart vi kan och åker de mindre vägarna ute på landsbygden. Vi kommer in i Huelva provinsen och här odlas det bär i långa banor. Stora ytor är täckta av dessa tunnlar för odling. Många av de bär som du köper färska i butikerna i Sverige så här års, kommer just härifrån. |
![]() |
| Visst finns det bilar och då är det jeep eller 4w som gäller. |
![]() |
| Här behöver man inte vara orolig för halka, det är alltid sandat |
![]() |
| Den här byn blir bara märkligare och märkligare. Det är kö in i kyrkan. Utanför har massor av häst och vagn parkerat. Fortfarande ingen asfalt.... |
![]() |
| Inne i kyrkan pågår en mässa och det är förbjudet att fotografera och att använda mobiltelefon så nu gäller det att smygfota. |
![]() |
| Ute så säljer man någon form av ljus som man sedan går in i denna nedsotade lokal och tänder. |

![]() |
| Vi hittar en parkering vid byns utkant precis vid havet. Det står ett par husbilar till här. |
![]() |
| Strax före 19 sänker sig solen ner i havet. Vi passar på att bevittna detta. |



















Kommentarer
Skicka en kommentar